Ludieke actie ter promotie van de koopzondagen in Heerlen

Ludieke actie ter promotie van de koopzondagen in Heerlen

Vandaag heeft een tweede dans- en uitdeelactie ter promotie van de koopzondagen in Heerlen plaatsgevonden op de Woonboulevard Heerlen. De ludieke actie was voornamelijk gericht op de ruim 25.000 Duitse en Belgische bezoekers die de Woonboulevard op deze zonnige dinsdag heeft getrokken. Centrumorganisatie Heerlen Mijn Stad hoopt met dergelijke acties bezoekers van de Woonboulevard te verleiden óók een bezoekje te brengen aan Heerlen-Centrum. De Heerlense binnenstad is al enige tijd 7 dagen per week geopend.

Danseressen gekleed in urban jackets hebben gedurende de middag verschillende dansoptredens verzorgd voor de ingang van de IKEA. Het winkelende publiek kon al zittend op een gemakkelijke zitzak of kleurrijke poef genieten van een drie minuut durende Urban Flash Dance. Tussen de optredens door werden alle toeschouwers getrakteerd op een gratis 'I Love Sunday Shopping'-tas. Deze handige winkeltas vond gretig aftrek bij de in grote getale aanwezige winkelaars.

Deze actie is een initiatief van centrumorganisatie Heerlen Mijn Stad en wordt mede mogelijk gemaakt door Corio Center, Shoppingcenter 't Loon, Berden, IBA Parkstad, Gemeente Heerlen, Parkstad Limburg, Q-Park, VVV Zuid-Limburg, Koninklijke Horeca Nederland, Mobile Live en dansgroep Supremacy.